Egy új technikai megoldásnak köszönhetően a Generali Biztosító Zrt az Allianz Biztosító mintájára hamarosan mintegy 350 biztosítási ügynökét látja el mPOS terminállal az új szerződés aláírása utáni első biztosítási díj befizetésének megkönnyítése érdekében. Ezzel kiküszöbölhetővé válhat a készpénz kezelésével járó nehézség.
Maga az mPOS terminal az üzletekben látható POS terminálokkal ellentétben csupán okostelefon méretű. Érintéses, mágnescsíkos és chipes-Pin-kódos fizetésre is egyaránt alkalmas. A méretbeli különbség a nyomtató “hiányának” köszönhető. A nyugtát ugyanis e-mailben kapja meg az ügyfél. A tranzakció mobilnettel rendelkező okostelefon segítségével Bluetooth technológián keresztül valósul meg igencsak leegyszerűsítve az üzletkötők munkáját.
A feketegazdaságot erősítő készpénzhasználat helyett a Nemzetgazdasági Minisztérium szívesebben látna minden gazdasági területen ehhez hasonló banki megoldásokat. Jelenleg 220 ezer NAV-hoz bekötött pénztárgépből csupán 100 ezer rendelkezik POS terminállal, pedig nagyban megkönnyítenék az mPOS eszközök a futárok, a taxisok és a szerelők… életét is. A fizetési technológiák elterjedésével a bűnüldöző szerveknek rálátása nyílna a pénzügyi műveletekre. Nagyobb eséllyel vehetnék fel a küzdelmet a szervezett bűnözés ellen, csökkenthetnék az áfacsalást és a bejelentés nélküli munkahelyek számát.
Új információk
Régebbi információk
- Felfüggesztette az MNB a KÖBE kötelező biztosítási módozatának értékesítését! - 13/11/2015 16:30
- Csődbe ment az Astra Biztosító - Ezt kell tennie! - 08/09/2015 19:46
- Emelkedett az életbiztosítások díjbevétele. - 01/05/2015 14:40
- A kátyúkárok fele rosszul dokumentált - 01/05/2015 14:36
- Színesednek a biztosítók szolgáltatásai - 17/04/2015 07:36