Kötelező biztosítás törlése figyelmeztetés nélkül: Sajnos ezzel a helyzettel gyakran találkozunk a telefonos ügyfélszolgálatunkon, vagy irodáinkban, de ilyen esetekben sajnos nincs sok jó hírünk! Amennyiben azzal a ténnyel szembesül, hogy díjnemfizetés okkal törölték a kötelező biztosítás szerződését, annak sajnos oka is van, mégpedig az, hogy a biztosító társasághoz nem érkezett meg a 60 napos türelmi idő ellenére sem a befizetés. Amennyiben Ön mégis elutalta a pénzt, akkor az utalási bizonylattal feltétlen egyeztessen a biztosítójánál, mert könnyen előfordulhat az is, hogy a díj beérkezett, de beazonosíthatatlanság miatt egy úgynevezett függő számlán található!

 

Törölték a kötelezőmet és még csak nem is szóltak!

A biztosító társaságnak az aktuális fizetési csekket minden csekkes díjfizetésű szerződésnél meg kell küldenie időben az Ügyfelek részére. Ezt az esetek nagy többségében meg is teszik. Amennyiben a díj nem került befizetésre, a biztosító általában fizetési emlékeztetőt is szokott küldeni az Ügyfél által megadott levelezési címre. Ha erre sem jön válasz, a respiró időszak után, tehát a 61. napon a törvényi előírásoknak megfelelően díjnemfizetési ok megjelöléssel törli a szerződést, és törlési értesítést küld szintén postán.

Ha Ön erről nem szerez tudomást, több okkal is számolhat.
•    A szerződés megkötésekor el lett írva a levelezési cím
•    A postán elkeveredtek a levelek

Bármi is az oka ennek, egy dolgot feltétlen tudnia kell! A kötelező biztosítás befizetésének a feladata az Ügyfelet terheli. Önnek kell arról gondoskodnia az Önön kívül álló okokon túl is, hogy a díj határidőre a biztosítóhoz beérkezzen! Ha nem kapott csekket időben, feltétlen jelentkezzen üzletkötőjénél, alkuszánál, mert így rengeteg kellemetlenségtől óvja meg magát!

2011-óta mi is találkoztunk szokatlan dolgokkal, de az ember ha belegondol, akkor érthetőek.

Ha egy biztosítónak létezik úgynevezett online terméke, melyek extra kedvezményekkel vehetőek igénybe ( pl: allianz e-gfb ) akkor az extra megtakarítás értelmében nekünk is vállalnunk kell bizonyos feltételeket. Ezeknél a szerződési módozatoknál a biztosító társaságok elsősorban elektronikusan kommunikálnak az Ügyfeleikkel, tehát email üzenetekben hívják fel a figyelmet a díjelmaradásra, az évfordulóra, vagy akár a törlésre is. Ha Ön nem nézi rendszeresen a postafiókját, abban az esetben ne használja ki ezeket a kedvezményeket, mert ez is egy lehetősége annak, hogy akaratán kívül szűnjön meg a kötelezője!

Abban az esetben,
ha Ön banki díjlehívást, vagy utalást választott a fizetési módnál, minden esetben bizonyosodjon meg arról, hogy a díj levonásra is került a számlájáról!

Ezekkel a tanácsokkal igyekezzük Önt megóvni a felesleges problémáktól!

Kérdezni szeretne? Itt megteheti.
.
Copyright © Minden jog fenntartva 2007-2024 - Proviti.hu
.