Tisztelt Ügyfelünk!

 

Abban az esetben, ha a megkötött biztosítási szerződésével kapcsolatosan panaszt szeretne bejelenteni, kérjük mielőtt megtenné az alább tájékoztató cikket legyen kedves figyelmesen átolvasni és a benne foglaltak szerint eljárni.

 

Panaszkezelés - ( 9/2012. - IX. 11. MNB (PSZÁF) rendelet értelmében )

Telefonon: Minden héten csütörtökön 08:00 - 20:00.-ig a 06-70/7030-860-as telefonszámon van lehetősége panaszát bejelenteni. Felhívjuk kedves figyelmét, hogy az erre a telefonszámra érkező esetleges panaszokat hangrögzítő eszközzel rögzítjük, és azt egy évig tároljuk. Amennyiben nem járul hozzá a beszélgetés rögzítéséhez, abban az esetben panaszát kérjük írásban, vagy személyesen juttassa el részünkre.

Írásban: Proviti Kft - 2461 Tárnok, pf:116-os levelezési címre;

Személyesen:
Proviti Kft - 2461 Tárnok, Vadvirág u. 9-11.

Amennyiben biztosítási igényeit jobban szereti személyesen intézni, szeretnénk figyelmébe ajánlani Ügyfélszolgálati irodáinkat, ahol szakképzett munkatársaink készséggel a segítségére lesznek.

Írásos és személyes panaszbejelentését az alábbi nyomtatványon adhatja le nekünk


Proviti panaszkezelési tájékoztató

Online Vitarendezési Platform:


Tisztelt Partnerünk, kedves Ügyfelünk!

Az Európai Parlament valamint a Tanács fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot. Az online vitarendezési platform 2016. február 15-től elérhető a fogyasztók számára.

A Rendelet hatálya közvetlenül kiterjed a Magyarországon székhellyel rendelkező pénzügyi szolgáltatóra, amennyiben közte és a fogyasztó között létrejött online szolgáltatási szerződéssel kapcsolatban pénzügyi fogyasztói jogvita merül fel. A fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál. Magyarországon a pénzügyi fogyasztói jogviták rendezésére a Pénzügyi Békéltető Testület jogosult.

A Rendelet szerint az Európai Unióban tartózkodási hellyel rendelkező fogyasztók és az Európai Unióban letelepedett szolgáltatók közötti, online szolgáltatási szerződésekből eredő kötelezettségekkel kapcsolatban felmerülő jogviták, így az online megkötött szerződésekkel összefüggő pénzügyi fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezésére irányuló kommunikációt ezen a platformon keresztül kell a fogyasztóknak biztosítani.


A platform az alábbi linkre kattintva érhető el: http://ec.europa.eu/odr

Nemzeti kapcsolattartó pont – Magyarország 1016 Budapest, Krisztina körút 99

Telefonszám: 061 488 2033

Email cím: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.



Régebbi információk

Kérdezni szeretne? Itt megteheti.
.
Copyright © Minden jog fenntartva 2007-2024 - Proviti.hu
.