Mostanában a leggyakoribb kérdések közé tartozik, melyet az Ügyfeleink feltesznek a telefonos megkeresésük alkalmával az, hogy hol van már a kötelező biztosítás csekkem?
A kérdés teljes mértékben jogos, a válasz viszont érthető! A biztosítók az év végi biztosító váltás alkalmával "elúsznak" kicsit az adminisztrációval. A szerződések feldolgozása folyamatosnak mondható de azért vannak fennakadások. Az év elején indult szerződések esetében az általunk megküldött igazolással 03.02.-áig lehet közlekedni. A kötelező biztosítása érvényes, és halasztott díjfizetési státuszban van, ami annyit tesz, hogy a szerződés kockázatban van, de az első díjat majd csak utólag kell megfizetni.
Minden Ügyfelünknek azt tanácsoljuk, hogy 02.15.-éig várjon, de ha addigra sem érkezne meg a csekk, akkor keressen meg az ügyfélszolgálataink bármelyikét és kérjen csekket, vagy átutalási adatokat, hogy a biztosítási díj beérkezzen03.02.-áig.
Összegezve tehát, a csekk kérése teljesen jogos, viszont 02.15.-éig egy kis türelmüket kérjük még, mert az adminisztráció a biztosítóknál lelassult, de aki 02.15.-éig sem kapja meg a csekket, azon kedves Ügyfeleink feltétlen jelentkezzenek náluk!