Ebben az évben harmadszorra fogják kiosztani az év Kliensbarát biztosító címet. Ez a versengés vagy is verseny egyre népszerűbb. Ennek a díjnak az odaítélését kétszerre, azaz két fordulóban fogják végezni, így zajlik a kiválasztás, így  egy fajta szűrőn keresztül vágtatva derül ki, hogy melyik a legfigyelmesebb, ügyfélbarát biztosító. Az első forduló a pályázatok anyagainak felméréséről fog szólni. A második részben pedig megvizsgálják az ügyfelek által nyújtott panaszok mennyiségét és a visszajelzések átlagképét. Ez után a zsűri dönt és kiválasztja a nyertes biztosítót.


Az eredményhirdetés májusban lesz, egy díjátadó keretében fogják átadni a nyertesnek a díjat. Ez a díj arra szolgál, tehát azért alapították, hogy a biztosító társaságok és az ügyfelek közötti viszony jó irányba haladjon és ki lehessen szűrni azokat a biztosítókat, akik rosszul végzik a dolgukat és nem viselkednek úgy az ügyféllel, ahogy kéne, ahogy az elvárható. Ez azért is jó, mert a leendő ügyfélnek egy támpontot ad és segít kiválasztani, hogy melyik biztosítónál lenne a legmegfelelőbb megkötni azt a bizonyos biztosítást.

Tehát ezt az átadást harmadik alkalommal fogják megrendezni. Erre a biztosító cégeknek pályázniuk kell. Ez nagyon jó hír a biztosító társaságoknak, ugyanis ezzel tudják fejleszteni az ügyfelekkel való kapcsolatokat és talán több megrendelőt is hozhat a konyhára. Tehát ez azt jelenti, hogy lassan 3 éve már fejlődnek ezek a kapcsolatok és azok építése, ha jól játsszák a játékot a biztosító cégeknél, akkor ebből előnyt is tudnak szerezni. Így ugyanis megtudhatják, hogy mi az emberek véleménye, hogy hogyan tartják őket számon. Vannak kérdések, melyeket összeállítottak, amik az ügyféllel kapcsolatos dolgokról vagy ügyintézésről szólnak, az ezekre adott válaszok alapján lehet majd a társaságokat véleményezni és besorolni. Ezen képek alapján kapnak összetettebb információkat a zsűri tagjai és így tudják meghozni a döntéseket. A kérdések között fontos szerepet kap például a fogyatékkal élő ügyfelek kiszolgálása,  segítőkészség, vagy egyéb ilyen szituációk megoldása. Meg kell ismételnünk, hogy május alkalmával fog kiderülni, hogy ki az, aki a díjat kapja és hogy milyen adatok alapján nyerte ezt el. Ezért érdemes figyelnünk a helyzetet, ugyanis ez segíthet nekünk eldönteni, hogy melyik céghez érdemes elmennünk és szerződést kötnünk, hogyha éppen arra van szükségünk, mert így kicsit nagyobb bizalmat szavazhatunk annak a társaságnak, amelyikről kiderül, hogy a legfigyelmesebb, ügyfélbarát cégek körébe sorolható.

De az előző évek statisztikáit is meg lehet nézni, vagy, hogy ki kapta a díjat és ez alapján belőni, hogy hova menjünk, bár mindenképpen érdemes várni a friss eredményekre azoknak, akik nem olyan türelmetlenek. Ennek ellenére látogasson vissza minél hamarabb oldalunkra, hiszen mi is szolgálunk értékes információkkal, amiket könnyen tud hasznosítani, és amiért érdemes visszanéznie. Ne legyen rest, mert lehet, hogy elszalaszt valami fontosat, amiért bánkódni fog, ezért kell sűrűn látogatni minket.

Azt tanácsoljuk, hogy ha nem sürgeti az idő, mindenképpen várja meg az eredményt, mert csak így fog teljes képet kapni a helyzetről és így tudja majd eldönteni, hova érdemes mennie a szakmai zsűri döntéshozatala alapján. Megéri rájuk hallgatni, hiszen nem hiába zsűriznek ezek az emberek, akik a szakma szakértői, tehát, hogyha kiderül az eredmény, akkor nyugodtan választhatja a nyertes biztosító társaságot, hiszen kiderül a díj odaítélésekor, hogy érdemes és biztonságos ott megkötni a szerződéseit.

Az emberekkel való kommunikáció és ügyintézés mikéntje nagyon fontos, miután manapság nagyon sok olyan cég van, akik nem képesek normálisan viselkedni az ügyfelekkel még annak tudatában sem, hogy elveszíthetik őket. A biztosítókat remélhetőleg a jövőben is arra fogja ennek a díjnak az elérhetősége ösztönözni, hogy igyekezzenek morális hozzáállásukon és szokásaikon olyan irányba változtatni, ami az ügyfelek számára is kedvező, ezzel pedig nem csak a legfigyelmesebb, ügyfélbarát biztosító címet nyerhetik el, de akár meg is duplázhatják ügyfélkörüket és természetesen így bevételüket is.

Kérdezni szeretne? Itt megteheti.
.
Copyright © Minden jog fenntartva 2007-2024 - Proviti.hu
.