A nyugdíjbiztosítás az egyfajta megtakarítás, aminek az a célja, hogy biztonságot nyújtson anyagilag idős korban, azaz amikor nyugdíjas korba lépünk. Ha ezt nem adja meg egy biztosítási előtakarékossági szolgáltatás, mert az csak egy megtakarítási termék, akkor még nem nyugdíjbiztosításról beszélünk. Ezzel a mondattal indították a megtartott szakmai fórumot. A nyugdíjbiztosítást egy piaci esélynek, vagyis lehetőségnek kell tekinteni, ami megújította a piacot. Körülbelül 28 ezren dolgoznak, mint üzletkötők és minden emberre 107 ember jut, azaz adófizető. A magyar lakosság pénzügyi műveltsége, ahogy fogalmaztak elég kicsi, ezért a biztosítási piac nagy eséllyel indul a nyugdíjbiztosítási termékek eladásánál.


A biztosítók rendelkeznek a legjobb hálózattal és rendszerrel ahhoz, hogy a lehető legtágabb körben tudják tájékoztatni az ügyfeleket minden egyes mozzanatról. Tehát a nyugdíjjakkal kapcsolatos dolgokról és annak megoldásáról is tudnak tájékoztatásokat nagyszerűen átadni. A legnagyobb nevelő szerepe a rendszeres díjas termékeknek van és így jön képbe a legnagyobb jelentőségű társadalmi hasznossága is e szolgáltatásnak. Azt mondták, hogy nem a legtökéletesebb megoldást találták ki, azonban mindenképp jó úton haladnak.

Az egyik cél, hogy hosszú távú pénzügyi tudatosság jöjjön elő az emberekből. Ez pontosabban annyit jelent, hogy az ügyfeleket tanítani kell arra, hogy átgondolják a dolgokat és tervezzék meg nem csak rövidtávon, de hosszútávon is a pénzügyi dolgaikat és céljaikat. Ez az, ami mostanság hiányzik az emberek gondolkodásából. Ezért kell megtanítani valamilyen módon lehetőség szerint arra, hogy hogyan bánjanak pénzükkel, milyen módszerekkel lehetséges a nyugdíjas éveiket is megalapozni és erre a biztosítók rendkívül alkalmasak.

Kérdezni szeretne? Itt megteheti.
.
Copyright © Minden jog fenntartva 2007-2024 - Proviti.hu
.