A mai helyzetben 67% ember mondja azt, hogy készek nem közvetlenül biztosító társaságon, hanem például bankon, alkuszon keresztül megkötni biztosításaikat. Az emberek negyede akár online is megkötné, például az amazon vagy a google használatával. A biztosítási piacon mindenképpen fel fog erősödni a verseny és ezt nem lehet elkerülni. Ez azért is bekövetkezhet, mert a kliensek új helyekről rendelnek, nem csak a hagyományosat preferálják.


Ez azt fogja eredményezni, hogy akár 400 milliárd dollár is foroghat majd a biztosítás díjbevételek tekintetében. A feljövő és feltörekvő országokban még nyitottabbak az emberek. készült egy felmérés, ahol a résztvevők 43%-a válaszolta azt, hogy megfontolná a bankos biztosításkötést, míg 23% vallotta azt, hogy online szolgáltatót választana és 20% pedig egyéb otthoni szolgáltatást adó cégekkel szerződne.

Kiskereskedőket 14%-választaná és 12% pedig autókereskedőn keresztül intézné a biztosítását. A megkérdezett emberek közel 40%-a azt mondta, hogy valószínűleg biztosítót fog váltani az elkövetkezendő években. A válaszadók 12%-a eltörölné a biztosítását. A maradék 35% pedig új szerződést kötne egy új szolgáltatónál. Az alacsony díj nagyon jó mozgató rugó, sok autós ezért váltana vagy kötne biztosítást. De van, aki hajlandóságot mutat arra, hogy többet fizessen. Tehát az kiderül, hogy minél változatosabb egy cég az árak és a személyre szabhatóság terén, annál jobban meg tudja tartani a klienseket. Az innováció és az emberközpontúság is nagyon fontos, sokan el is várják.

Kimagaslóan sokan érdeklődtek a mobil szolgáltatások után, a kárigényt egy mobil segítségével történő fotóval lehetne igazolni, ami minden bizonnyal nagyon népszerű lenne. Egyre többen használják a telefont, a tabletet és egyéb eszközöket a kapcsolattartásra. Sokan fontolóra veszik azt is, hogy egyes információkat megosszanak a biztosítókkal. Ezek különböző életmódbeli információk lehetnek, de 18% nem osztana meg semmi fontosat. Ezekkel az új csatornákkal egy magasabb fokozatra lehetne lépni és így egy szinttel feljebb lépve kínálhatnának több mindent az ügyfeleknek a biztosítók. Közel 70%-a tesztben résztvevőknek készen áll arra, hogy az utasbiztosítással kapcsolatos asszisztenciát és más egyéb csomagokat megvásároljon online.

Kérdezni szeretne? Itt megteheti.
.
Copyright © Minden jog fenntartva 2007-2024 - Proviti.hu
.