Proviti Blog a napi problémákkal és a gyakori kérdésekkel
Minden kedves és leendő Ügyfelünknek örömmel jelenthetem be, hogy 2012.12.09.-én új aloldalt indítottunk, melynek a neve Proviti Blog lett. Ebben a menüpontban tesszük közzé nagy gyakorisággal az aktuális problémákat és a hozzánk intézett leggyakoribb kérdéseket és válaszokat. Reméljük ezzel is tudjuk növelni hasznosságunkat, valamint a kommunikációt az Ügyfeleinkkel, illetve weboldalunk új és visszatérő olvasóival.
Ebben az évben harmadszorra fogják kiosztani az év Kliensbarát biztosító címet. Ez a versengés vagy is verseny egyre népszerűbb. Ennek a díjnak az odaítélését kétszerre, azaz két fordulóban fogják végezni, így zajlik a kiválasztás, így egy fajta szűrőn keresztül vágtatva derül ki, hogy melyik a legfigyelmesebb, ügyfélbarát biztosító. Az első forduló a pályázatok anyagainak felméréséről fog szólni. A második részben pedig megvizsgálják az ügyfelek által nyújtott panaszok mennyiségét és a visszajelzések átlagképét. Ez után a zsűri dönt és kiválasztja a nyertes biztosítót.
Bővebben: Melyik a legfigyelmesebb, ügyfélbarát biztosító?
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
Alkusz vagy Te is? Ez esetben szükséged lesz arra, hogy a biztosító oktatásain részt vegyél, és oktatás megtörténtét igazolni is tudd a felügyeleti szerved kérése esetén.
Bővebben: Alkusz oktatási napló, képzési napló minta letöltése
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
Mostanában a leggyakoribb kérdések közé tartozik, melyet az Ügyfeleink feltesznek a telefonos megkeresésük alkalmával az, hogy hol van már a kötelező biztosítás csekkem?
Bővebben: Hol van már a kötelező biztosítás csekkem?
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
A mai napon az alábbi kérdést kaptuk egy érdeklődőtől telefonon, miszerint azt szerette volna megtudni, hogy 2013 évtől a társasház biztosításra is kell e fizetni biztosítási adót?
Bővebben: A társasház biztosításokra is lesz biztosítási adó?
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
Az alábbi gondolatok a már meglévő szerződésekre vonatkoznak, amennyiben Ön most köt biztosítást a weboldalunkon, akkor arra a szerződésre természetesen már vonatkozik az ajánlatunk! A meglévő biztosításait, pedig megbízását követően tudja a Proviti Alkusz kezelni az alábbi sorok értelmében.
Bővebben: Biztosítás örökítés és gondozás - Leszünk az Alkusza!
Hozzászólás (0 Hozzászólások)
Büszkén jelenthetjük ki, hogy a Proviti Biztosítási Szolgáltató Kft mindegyik alkalmazottja az Ügyfélközpontú értékesítés szerint végzi a munkáját. Mit is jelent ez pontosan?
Bővebben: Ügyfélközpontú értékesítés - A Proviti ezt vallja
Hozzászólás (0 Hozzászólások)