Ebben az esetben Önnek kell cselekednie! Az ügyfélnek minden esetben fizetési kötelezettsége van, ha nincs csekk akkor is fizetni kell, ennek módjáról az ügyfélnek kell gondoskodnia.
Fel kell vennie a kapcsolatot biztosítójával, vagy esetleg alkusz cégével, üzletkötőjével, hogy csekket kérjen vagy bankszámlaszámot ahová elutalhatja közvetlenül a díjat, illetve díjbekérő hiányáról értesítenie kell biztosítóját. Abban az esetben ha ezt elmulasztja és nem is rendez biztosítási díjat, akkor a biztosító 60 nap elteltével törli a kötelező biztosítást a rendszeréből, mely azonnali bónusz besorolás elvesztéssel jár!
Új információk
- Mit takar az emlékeztető felszólító? - 12/02/2014 10:12
- Hogyan tarthatom meg a bonus fokozatot kárfizetés esetén? - 12/02/2014 10:11
- Mit tegyek, ha a károkozó fél személye ismeretlen? - 12/02/2014 10:11
- Mit tegyen, ha nem gépjármű okozta a kárt? - 12/02/2014 10:10
- A kárbejelentés hol és meddig kell megtenni? - 12/02/2014 10:09
Régebbi információk
- Gépjármű bizományos értékesítés esetén meddig kell fizetni a gépjárműre a biztosítást? - 12/02/2014 10:08
- Mi a teendő ha ellopják a gépjárművet? - 12/02/2014 10:08
- Gépjármű biztosítás felmondás, váltás, átkötés - 12/02/2014 10:07
- Gépjármű biztosítás kategóriák - 12/02/2014 10:06
- Gépjármű biztosítás felmondása - felmondó nyilatkozat itt! - 12/02/2014 10:06
Kérdezni szeretne? Itt megteheti.